The intern : Ο Αρχάριος – κριτική

Πληροφορίες ταινίας:

Ένας συνταξιούχος επιτυχημένη ιδιοκτήτη της επιχείρησης και χήρος προσγειώνεται ένα οικοτροφείο σε μια ιστοσελίδα μόδας διευθύνεται από ένα νεαρό, με γνώμονα την καριέρα γυναίκα.

Ο αρχάριος – The Intern

Προσωπική κριτική:

Είναι πιθανό ότι στην αχαλίνωτη περιφρόνηση μου για τις ταινίες της Nancy Meyers – συμπεριλαμβανομένων Αυτό που θέλουν οι γυναίκες, Κάλλιο αργά παρά αργότερα, και είναι περίπλοκο – θα μπορούσα να αγνοηθεί κάτι. Meyers είναι πολύ καλός σκηνοθέτης των ανδρών: Μελ Γκίμπσον, ο Τζακ Νίκολσον και Άλεκ Μπάλντουιν, αντίστοιχα, σε αυτές τις ταινίες. Baldwin έχει ποτέ ίσως ήταν καλύτερα σε μια ταινία ό, τι είναι εκεί. Καλαίσθητο δρόμο του παρελθόντος Μέριλ Στριπ ως γλοιώδη τον πρώην σύζυγό της, αυτός είναι σαν άνθρωπος των σπηλαίων πηγαίνει όπως ο Κάρι Γκραντ για τις απόκριες. Δεξιότητα Meyers σε αυτό το τμήμα είναι σημαντική για δύο λόγους. Πρώτον, μέρος του ανθρώπου σε αυτές τις ταινίες – ρομαντικές κωμωδίες, ονομαστικές και αλλιώς – άρχισαν mattering όλο και λιγότερο στη δεκαετία του 2000. Μπορείτε να βάλετε το Matthew McConaughey απέναντι Jennifer Lopez, ή Τζέραρντ Μπάτλερ με Χίλαρι Σουάνκ, Katherine Heigl, ή Jennifer Aniston. Ποτέ δεν αισθάνονται σαν το αρσενικό μόλυβδο έχει συμφέρον στην έκβαση. Είναι ακριβώς εκεί. Αυτό, βεβαίως, οδηγεί στο δεύτερο θέμα, το οποίο συμβαίνει επίσης να είναι ο λόγος για τον αχαλίνωτο περιφρόνηση: Άνδρες αναλάβει ό, τι υποτίθεται ότι είναι ταινίες γυναικών. Και δεν εννοώ ότι Nicholson upstages Νταϊάν Κίτον στο Κάλλιο αργά παρά αργότερα (αυτός είναι πραγματικά καλό? Αυτή είναι καλύτερη). Θέλω να πω ότι Meyers φαίνεται πάντα να νομίζουν ότι οι άντρες είναι η λύση στα προβλήματα των γυναικών. Τους δίνει προνομιακή τοποθέτηση επειδή, για τις γυναίκες σε αυτές τις ταινίες, είναι πρωταρχική.

Νέα της ταινία, ο οικότροφος, είναι άλλο ένα από αυτά, αλλά είναι επίσης ένα από τα πιο ανεκτή ταινίες της. Έχει αλλάξει τον τύπο, για ένα πράγμα. Είναι μια ιστορία αγάπης μεταξύ του ιδιοκτήτη (Anne Hathaway) του Μπρούκλιν που βασίζεται σε απευθείας σύνδεση περιοχή αγορών και το 70-year-old συνταξιούχος Χήρος (Ρόμπερτ Ντε Νίρο) έχει αφήσει απρόθυμα στη ζωή της – αλλά είναι μια πλατωνική μία. Και, συναισθηματικά, είστε μαζί του. Jules Ostin, η γυναίκα Hathaway παίζει με μηδενική στατική προσκολλώνται, έχει ένα πρόβλημα των επιχειρήσεων (επενδυτές της ότι η εταιρεία χρειάζεται ένα CEO) που Της δίνει ένα πρόβλημα γάμου (που δεν υπάρχει, αλλά δεν είναι του παρόντος), η οποία της δίνει ένα πρόβλημα Nancy Meyers (είναι όλα σφάλμα της). Για τη διάσωση έρχεται Ντε Νίρο Μπεν Whittaker. Ben χρησιμοποιείται για να είναι μια εκτελεστική στον κλάδο τηλεφωνικό κατάλογο και έρχεται να εργαστεί σε όμορφα κοστούμια. Για τα παιδιά εικοσάρηδων – που παίζεται από Adam Devine, Zack Pearlman, ο Πέτρος Vack, και η Χριστίνα Scherer – bopping γύρω από το γραφείο, αυτός είναι σαν ένα Στεγόσαυρος ή κάποιος από Sterling Cooper. EWW, ο τηλεφωνικός κατάλογος. Αλλά βαρύτητα του μετατρέπεται οίκτο τους σε σχέση. Μέχρι το τέλος του δύο σκηνές, που ουσιαστικά έχει μετατραπεί πατάρι εργοστάσιο της εταιρείας με απόλυτη εμπιστοσύνη. Ρωτά την δεκτικοί μασέρ γραφείου (Ρενέ Ρούσο), αλλά το μεγαλύτερο μέρος της ενέργειας του πηγαίνει σε χαλαρωτικό Jules. Πρώτον, ο ίδιος καθαρίζει ένα χάος από ρούχα που είχε την οδήγηση της τρελό. Στη συνέχεια, ο ίδιος λέει αλκοολούχα οδηγό της για να πάρει ένα χαράτσι. Κάνει τη φροντίδα των παιδιών για την κοιλότητα που προκαλούν την κόρη της και σταδιακά αρχίζει απλοποιείται ο τρόπος που γίνονται τα πράγματα γύρω από το γραφείο, την ενίσχυση της αποδοτικότητας και την εμπιστοσύνη του Ιούλιου. Θα κατασκευαστεί εν λόγω εταιρεία όλα από τον εαυτό σας, της λέει ουσιαστικά. Γιατί ας κάποιος ξένος να πάρει τον έλεγχο;

Δεν υπάρχει πολύς εδώ ιστορία-σοφός. Αλλά όταν Meyers θέλει να γράψει μια σκηνή με τη συμμετοχή χαρακτήρες σκέψη και συναίσθημα τον τρόπο που οι άνθρωποι σκέφτονται και αισθάνονται, θέλετε να χειροκροτήσουν. Υπάρχουν τέσσερις από αυτές εδώ, και τη συμμετοχή όλων Μπεν. Στην καλύτερη, Meyers επινοεί μια μικρή αποκαλύπτουν για πρώην στέλεχος της οικογενειακής και επαγγελματικής ζωής του, που με συγκίνησε. Όλα Ντε Νίρο κάνει εδώ είναι τέλεια – ακόμη και όταν, σε χαζός σκηνή της ταινίας, ο επιτάσσει ένα σπίτι break-in με τους νεότερους εργαζόμενους για Jules που σχετίζονται με λόγους που είναι τόσο Nancy Meyers. Σε αυτό το επόμενο στάδιο της καριέρας του, έχει κληθεί να σκύψει πάνω ότι “Ποιος farted;” πρόσωπο που κάνει. (Για να τον παρακολουθήσετε είναι να αναλάβει αυτές τις ταινίες Fockers ουσιαστικά αποτελούν ένα ολλανδικό φούρνο.) Meyers είναι ο πρώτος σκηνοθέτης εδώ και χρόνια για να στείλετε κάποιο άρωμα δρόμο του. Οι ρυτίδες και οι γραμμές στο πρόσωπό του σχεδόν χορό. De Niro έχει σπάνια ένας ηθοποιός να κρατήσει μια φωτογραφική μηχανή σε ένα ήσυχο, κωμική σουτ αντίδραση, αλλά ποτέ δεν κόβει μακριά από αυτόν, και ο ίδιος ποτέ δεν απογοητεύει, το τροχαίο και εκτινάσσοντας τα μάτια του, στρέφοντας το στόμα του κάτω και πάνω. Αυτές συνήθως ονομάζονται συνοφρυώματα και χαμόγελα, αλλά με De Niro, είστε σε ξένο έδαφος εκφραστική. Ο καιρός στο πρόσωπό του μπορεί να είναι αδιαπέραστη από τη μετεωρολογία. Αλλά Meyers παίρνει πολλά από εκείνο το sourpuss.

Ήταν σχεδόν τόσο υπέροχο σε αυτό το ριμέικ του 2009 Καλών Καθένας Ιταλίας, αλλά η ίδια η ταινία ήταν φτηνό και για λόγους εντυπωσιασμού και σκέφτηκα ότι πουλόβερ διακοπές θα ήταν αστείο για αυτόν. Τι είναι αστείο γι ‘αυτόν εδώ είναι ό, τι αγγίζει περίπου το μέρος: το καμάρι παίρνει σε αυτή τη δουλειά. Υπάρχει ένα φίμωμα θέαμα, για παράδειγμα, κατά την οποία η κάμερα διαθέτει μια στενή-up των δύο ξυπνητήρια Ben θέτει κάθε βράδυ, καθώς δαχτυλίδι, τότε τραβάει έξω για να του δείξει τα απενεργοποιήσετε πλήρως ντυμένος. Meyers φαίνεται να λατρεύουν De Niro με τον τρόπο που κάνει Gibson, Nicholson, και Baldwin. Κάνει λιγότερο άθλιες ενασχόληση της με το τι συμβαίνει με τις γυναίκες στην εργασία. Με πολλές από τις ταινίες που έχει γράψει (Private Benjamin, μωρό Boom) ή γράφει και σκηνοθετεί, σκέφτεται για το κόστος της έχει μια καριέρα. Το πρόβλημα με Meyers είναι ότι συνήθως μπορείτε να δείτε τις ετικέτες των τιμών. Θα ήταν ωραίο να ακούσω τις γυναίκες σε Jules της εταιρείας μιλούν για τη ζωή τους. Celia Weston παίζει άλλο οικότροφος, αλλά, όπως και κάθε γυναίκα εδώ που δεν είναι Jules, ο χαρακτήρας αποδεικνύεται ότι είναι ένα dingbat.

Αυτή τη φορά, το άγχος φαίνεται να προέρχεται από τη σχετική νεολαία του Ιούλιου. Ίσως έχει πάρει πάρα πολύ πάρα πολύ σύντομα. Jules θα μπορούσε να είναι βοηθός του περιοδικού Hathaway από Ο Διάβολος Φοράει Prada, αλλά χωρίς να είναι υπερβολικοί μέντορα για να καλέσετε. Ακόμη Ιούλιου επιστήμονας μητέρα (η judgmentally αδιάφορη Mary Kay Τόπος) καλεί με ύβρεις που μεταμφιέζεται ως επαγγελματική συμβουλή. Εν τω μεταξύ, η Linda Lavin είναι στη διάθεσή σας, όπως κάποιος Μπεν κάποτε ημερομηνία, να είναι επιθετικοί και πικρή προς το μέρος του. Είναι αστείο – και αυτό το είδος της Νίκαιας-τότε-άσχημη γυναίκα υφίσταται. Αλλά κάτω από αυτές τις συνθήκες, οι τρόποι με τους Meyers πέφτει το σπίτι πάνω της αισθάνεται σκληρή.

Ίσως αίσθηση ότι έχει στοιβάζονται το κατάστρωμα εναντίον ενός άλλου επιτυχημένες γυναίκες, Meyers ξοδεύει πολύ χρόνο με τις γυναίκες να επισημάνω πως δεν υπάρχουν πλέον πραγματικοί άνδρες, είτε. Είναι μια καταγγελία που Meyers βάζει πολλή ντεμοντέ βάρος πίσω, τον τρόπο με τον πρώην συμπατριώτισσά της σε κώδικες των δύο φύλων, Νόρα Εφρον, που χρησιμοποιούνται για την. Meyers έχει πάρει για τα μετατόπιση νόρμες του φύλου, και η αντίδρασή της δεν είναι εντελώς κινδυνολογίες. Έχουν κίνησε την περιέργεια περισσότερο από συγκατάβαση της. Ο Ben είναι ένας άνθρωπος – ο μόνος άνθρωπος. Αλλά κατά τη διάρκεια ενός σημαντικού επαγγελματικό ταξίδι στο Σαν Φρανσίσκο, ο ίδιος και ο Jules κάθεται σε ένα κρεβάτι στο δωμάτιο του ξενοδοχείου της, με ράσα, με το τσάι, δεδομένου ότι έχει μια ρευστοποίηση για το μέλλον της. Τι θα συμβεί αν παίρνει διαζύγιο από την διαμονή-στο-σπίτι του συζύγου της (Anders Holm); Τι θα συμβεί αν ποτέ δεν ξαναπαντρευτεί; Τι θα συμβεί αν πεθαίνει μόνος; Ben λογικά, ευαισθησία, αλλά αυστηρά αφαιρεί το κεφάλι της από το φούρνο. Αποκοιμιέται. Κλαίει βλέποντας Ένας Αμερικανός στο Παρίσι. Μια διαφορετική ταινία θα τον έχουν ως Χάρι να Sally της. Meyers είναι πάρα πολύ ευχάριστη θέση να τις λάβει σε μια διαφορετική κατεύθυνση: προς τα κορίτσια.

 

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *